عشق ممنوع
عشق ممنوع


و اين نامه فقط براي توست


و این نامه فقط برای توست
امرو ...........ز
 
ثانیه ها بی دوام و کند میگذرند شاید که میخواهند همراهیم کنند...
 
این آخرین نامه ایس که برای تو مینویسم...
 
در هر حال با صدای بلند بخوان و اشک هایت را بیهوده هدر نده..هرگز احساس گناه نکن..میدانی هر چه که بود گذشت و امروز برای پشیمانی و جبران دیر است..
 
فقط اگر روزی این نامه را خواندی و شکستی...غرورت را کنار بکش به آسمان بنگر...و با تمام وجود صدایم کن..همین
 
شروع میکنم گفتنی ها را:
 
امروز بی تفاوت تر از همیشه روزم را آغاز کرده ام و فقط با دیدن یک تکه کاغذ کاهی ؛این گونه بی قرار شده ام..
 
توی کاغذ هر چه که بود از آتش هم سوزاننده تر بود...
 
نه دیگر به برگشت می اندیشم
 
نه به تو
 
نه به زندگی...
 
به فرار از تنهایی ها فکر میکنم و آینده تلخ را با نک انگشتان لرزانم لمس میکنم..
 
امروز آینده را توی رویا میدیدم..نه صورت محزون و بی قرار تو را
 
نه دستات خیس و سردت را..
 
نه چشم های گریان و پر خونم را...
 
آینده مدام با گذشته ها میجنگد و این برای من از هر چیز خوشایند تر است..شاید امروز معنی این حرف ها را نفهمی ولی
 
بعد ها که به راحتی از من گذر کردی خوب حس میکنی که برای چه اینگونه سخن میگویم..
 
توی این بازی اجباری تو باختی و من بردم.
 
تعجب نکن فقط صبر کن تا نامه را تمام کنم.
 
من از تو به اندازه دریای زندگیم فاصله دارم...روز های اول ستاره ها را با هم میشمردیم..
 
و امروز من اینجا بی تو میشمارم..چه پر نور و چه کم نور..
 
هر چه هست؛ سنت شکنی نکردم..
 
روح تو در من ماندگر است...ولی جسمت را از یاد میبرم..
 
روز های پر خاطره را هر دو لگدمال کردیم و بی تفاوت ازآنها گذشتیم..
 
امشب با یادت رووی بام میروم توی تاریکی با سایه ها سخن میگویم و بی پروا رنگ میبازم..
 
ساده سخن میگفتیم از آینده و زندگی که در پیش بود
بی توجه به اینه میسوختیم و باد خاکسترمان رابا خود میبرد به دیار آدمک های مرده و بی روح
 
باد خاکسترمان را به قبرستان خاطره میبرد و ما همچنان میسوختیم..
 
تازه میفهمم سوزش درونیم از چیست..
 
تازه میفهمم سردردهای بعد دیدار برای چیست
 
تازه میفهمم چرا اشک میریختم
 
تازه میفهمیدم چرا بعد از هر بوسه تمام وجودم از حرارت میسوخت
 
ما باختیم...ولی امروز من برنده نهاییم!
خودت خوب میدانی که ما هر دو گنه کاریم
 
نه عشق بی سروسامانی که میدانستیم ناپایدارتر از اشک روی گونه های عاشق است....
 
یادگاری هایی که دادی روز اول توی صندوقچه قدیمی خاطرات کودکی زیر خروارها سادگی قایم کردم..تا یادم نرود روزی هم ساده بوده ام..
 
توی غربت میمانم..
 
خاطراتمان را توی دریای فراموشی رها کن..
 
یادگاری ها را هم بسوزان و زیر پای مردمان روسپی مدفون کن..

فراموشم کن....

عکس عاشقانه | تصویر عاشقانه | عکس های زیبای عشقولانه | تصاویر عشقولانه | عشقولانه | عشقولانه هنری | هنری | عشقی | عشق | عکس عشقی | تصویر عشقی | عکس های عشقی | تصاویر عشقی | عشقولانه | هنری عشقولانه | عکس های هنری زیبا و عشقولانه | عکس های عاشقانه برای بک گراند | عکس عشقولانه برای تصویر زمینه | تصویر عشقولانه برای تصویر پس زمینه | بک گراند عاشقانه | تصویر زمینه عاشقانه | عکس های عاشقانه برای دسکتاپ | عکس های عشقولانه با کیفیت | تصویر عاشقانه با کیفیت | عکس های عاشقانه با کیفیت | تصاویر عاشقانه با کیفیت برای بک گراند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 28 مرداد 1391برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید
fatemehabolhassani23@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

farnaz

 

آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391

 

متشكرم داداش مهربونم
تو رو وافعا میخواهم
تو رو وافعا میخواهم
امشب
تو خواب ببين..........
دوستت دارم تا پاي جون
وقتي دلم بهونه ميگيره
تقديم به خاله روشاي عزيزم كه عزيز خودمه
تقدیم به بهترینم عزیزترینم خاله آیناز نازم
خزون
اگه از عشق
حرف دلت را بگو
بیا در آغوش عشق
داره بارون میاد
دخترک عاشق
از تو به تو رسیدم
همیشه مثله هم
نجات عشق
شب و روزم همه تو

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق ممنوع و آدرس m4hsh4r.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شهر خاموش
دلم برات تنگه
دنیای آبی حسین 1
دنیای آبی حسین 2
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 19255
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1


.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->